woensdag, januari 03, 2007

3 januari 2007

Normaal ging hier een andere foto komen van een Antwerpse tram.
Maar door de recente uitspraken van de fietsersbond koos ik voor een foto van een tram in de Gemeentestraat tijdens de laatse wegenwerken.
(Voor de mensen die het niet hebben meegekregen; De fietsersbond heeft in het ATV-nieuws van 29/12/2006 de fietsers opgeroepen om in de Gemeentestraat het fietspad niet te gebruiken, maar wel de rijbaan. Hierdoor willen ze de verkeersveiligheid verhogen. Ik weet niet hoe je dat doet, maar ja.)
Bij deze doe ik ook een oproep aan de fietsers in de Gemeentestraat. Stop als ik aan het zebrapad de straat oversteek, want u gaat tegen de vlakte!
De klacht van de fietsersbond is dat het fietspad te smal is. Misschien gaan ze binnenkort de straat verbreden? Hoe? Geen idee! Maar ja, de mensen van de fietsersbond kunnen er ook niet aan doen dat ze met weinig hersenen geboren zijn.

Tot zover mijn betoog. Vanaf morgen terug gewoon foto's zonder al te veel uitleg of gefrustreerd gezever.

Foto van vandaag is de 7057 op een verkorte rit van lijn 10 richting Stenenbrug op 9 juni 2006 in de Gemeentestraat.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Normaal een andere foto van een andere tram? Je maakt me nieuwsgierig :-P...

7:57 p.m.  
Blogger Bert said...

als ik er geen nieuwe maak is het er eentje voor morgen :).

7:58 p.m.  

Een reactie posten

<< Home